تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت

تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰
لائینی با تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت گفت: تلاش برای بصیرت افزایی و تبیین فلسفه غدیر از برنامه های مهم ما در این دهه است.

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: غدیر یک روز نیست، بلکه واقعه ای است که اثر ماندگاری در طول ادوار تاریخ اسلام بر جای گذاشت و لذا تکریم دهه ولایت و امامت و تبیین غدیر از وظایف مهم و رسالتی سنگین است که برعهده داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکا افزود: افزون بر 5 عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و هنری ویژه بزرگداشت دهه «امامت و ولایت» با همکاری کانون های فرهنگی هنری در مسجد برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شورای فرهنگی تشکیل و برای برنامه های دهه ولایت تصمیم گیری و مقرر شد تا برنامه های مختلف معرفتی برگزار شود.

 

لائینی با تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت گفت: تلاش برای بصیرت افزایی و تبیین فلسفه غدیر از برنامه های مهم ما در این دهه است و تلاش داریم تا در بخش ولایت و ولایت مداری و روشنگری در بین جوانان بیش از پیش تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون معرفت نکا یادآور شد: مهمترین این برنامه ها نشست های تخصصی با موضوع ولایت و ولایت مداری، بیان و تفسیر آیات ولایت و پاسخ به شبهات، برپایی مراسم جشن و سرور و تقدیر از بسیجیان نوجوان که نام علی را دارند؛ است.

پایان پیام/ 175