ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب در مسجد داودقلی زنجان

ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب در مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام ولایتی گفت: دومین ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب به همت جوانان کانون فرهنگی دیدبان عدالت مسجد داودقلی زنجان انجام و بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی دیدبان عدالت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: دومین ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب به همت جوانان کانون فرهنگی دیدبان عدالت مسجد داودقلی زنجان انجام و بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با اشاره به اینکه ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب انجام شد، گفت: ما جوانان مسجد داودقلی همواره توفیق داریم برای سلامتی رهبرمعظم انقلاب دعا  کنیم و همواره برای سربازی ایشان آماده باشیم.

 

مسئول کانون دیدبان عدالت به حدیثی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: هرکس در زمان یاری و یاوری رهبرش در خواب باشد زیر لگدهای دشمن بیدار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات فرهنگی، اجتماعی و جهادی این مجموعه برای مردم با عنوان سربازی برای رهبر فرزانه انقلاب انجام می شود، گفت: دعای فعالان این مسجد همواره این بوده که خداوندا از عمر ما هرچه هست برجای بستان و به عمر رهبر افزای.

 

مسئول کانون فرهنگی دیدبان عدالت گفت: رهبری فرمودند بهترین راه و کار برای مبارزه با استکبار خدمت به مردم است و ما هم به عشق مردم و طبقات ضعیف جامعه کار می کنیم و هرگز در این مسیر خسته و ملول نخواهیم شد و از فعالان و دلسوزان برای همکاری جهادی دعوت می کنیم .

 

به گفته وی، خدمت به مردم ادامه راه عملی شهیدان است چرا که شهدا همواره خدمت به ارزش ها و مردم را در اولویت داشتند و انشاالله توفیق سربازی آقا امام زمان (عج) را پیدا کنیم.

پایان پیام/ 693