کانون «شهید رحمانیان» جهرم میزبان سوگواران امام جواد (ع) است

کانون «شهید رحمانیان» جهرم میزبان سوگواران امام جواد (ع) است

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰
ترابفرد از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) با حضور محبان آن حضرت در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز شهادت اسوه جود و بخشش حضرت مولا جواد الائمه (ع)، کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان محبان و دوستداران آن حضرت است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: در این مراسم که همزمان با شب شهادت آن امام همام برگزار می شود سخنران مجلس در وصف و ویژگی بارز حضرت امام جواد (ع) سخنرانی می کند.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این آیین سوگواری و عزاداری، «علیرضا عطایی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مرثیه خوانی در رثای جواد آل محمد (ع) می پردازد.

 

ترابفرد به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: این آیین سوگواری روز شنبه 19 تیر از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم در پایان ضمن دعوت از اهالی مسجد و اعضای کانون جهت شرکت در این مراسم، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان جهرم، از حاضران در این محفل و مجلس عزاداری می خواهیم تا شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

پایان پیام/ 691