برتری ۲ حافظ قرآن کریم کانون «منتظران نور» در مسابقات کانون های مساجد جهرم

برتری ۲ حافظ قرآن کریم کانون «منتظران نور» در مسابقات کانون های مساجد جهرم

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰
نیکجو گفت: ۲ حافظ قرآن کریم از کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به عنوان منتخب مسابقات کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزیده شدند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:  اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در رشته های مختلف قرآنی حائز رتبه های برتر در مسابقات مختلف بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: اخیرا نیز اعضای این کانون موفق شدند به عنوان منتخب مسابقات قرآن کریم در میان اعضای شرکت کننده در مسابقات کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزیده شوند.

 

وی بیان کرد: «فاطمه شیرزادفرد» و «علی مهدوی راد» 2 عضو این کانون فرهنگی و هنری هستند که در رشته حفظ جزء 30 این دوره از مسابقات شرکت کرده و به برتری رسیدند.

 

نیکجو ادامه داد: این حافظان قرآن کریم با برتری در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، جواز حضور در مرحله استانی را به خود اختصاص دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با تجلیل از حافظان قرآن کریم که با تلاش خود موفق به عنوان برتری در این دوره از مسابقات شدند، خاطرنشان کرد: اهتمام به آموزش و فراگیری قرآن کریم در سایر رشته ها در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مورد تاکید بوده که تا کنون نیز ثمرات خوبی به همراه داشته است.

پایان پیام/ 691