جشن «حجاب و عفاف» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود

جشن «حجاب و عفاف» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰
وحدانی گفت: به همت کانون زینبیه(س) جشن «حجاب و عفاف» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: جامعه اسلامی ایران در پرتو پرورش و رفتار اسلامی در حفظ عفاف و حجاب و حرکت در چارچوب موازین شرعی در تعاملات مردان و زنان در همه عرصه‌های فعالیت، الگوی کرامت و شأن حقیقی زن مسلمان در فضای جامعه خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار موضوع حیا و عفت را دو مقوله مهم برای بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومی کشور دانست و افزود: عفاف و حجاب یک اعتقاد دینی و هنجار اجتماعی است و خداوند حیا و عفت را در درون همه زنان و مردان به دور از جغرافیا و مکان و زمان به ودیعه نهاده است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده آنان براي ترويج فرهنگ برهنگي در بين زنان و دختران جامعه گفت: امروز رسالت نهادهاي ديني و فرهنگي در زمينه اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بسيار سنگين است و بايستي شبانه‌روزي در اين زمينه تلاش کنند.

 

وحدانی تصریح کرد: در هفته حجاب و عفاف  و به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف برنامه‌های ویژه‌ای در سطح کانون فرهنگی و هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: برگزاری جشن عفاف و حجاب همراه با سخنرانی و معرفی کتاب، برگزاری مسابقات ورزشی، نشر احادیث در راستای عفاف و حجاب در فضای مجازی و سرودن شعر توسط شاعره کانون و نشر آن در فضای مجازی از جمله برنامه‌های این کانون در هفته عفاف و حجاب است.

پایان پیام/ 526