برگزاری آیین جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری آیین جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری آیین پیوند آسمانی ۲ ستاره خاندان پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اولین روز ذی حجه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و این واقعه در تقویم کشور به نام روز «ازدواج» نامگذاری شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این پیوند آسمانی نکات بسیار ارزنده ای برای انسان ها دارد که عمل به آن در جهت سعادت زندگی توصیه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تبیین این ویژگی ها می تواند زندگی زوج های جوان را تضمین کند، عنوان کرد: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) فرصتی برای تبیین روش و سیره این ستارگان خاندان پیامبر (ص) است.

 

گواهیان با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور به مناسبت این مناسبت فرخنده در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه با حضور بچه های مسجد و خانواده آنان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این برنامه، «مهدی فصاحت» از کارشناسان دینی به تبیین این ازدواج آسمانی و الگو گرفتن از آن برای دوام و استحکام خانواده به سخنرانی می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اضافه کرد: مداحی و مولودی خوانی نیز از دیگر برنامه های این آیین در این کانون فرهنگی و هنری است.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه روز یکشنبه 20 تیر ماه همراه با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود، گفت: این برنامه به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز این کانون برگزار می شود.

 

گواهیان ضمن دعوت از شهروندان و بچه های مسجد برای حضور در این برنامه، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی شد.

پایان پیام/ 691