کانون های مساجد جهرم سوگوار شهادت جوادالائمه (ع) هستند

کانون های مساجد جهرم سوگوار شهادت جوادالائمه (ع) هستند

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰
نعمت اللهی از برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام جواد (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم همچون دیگر مناسبت های غم و اندوه ائمه اطهار (ع)، سوگوار شهادت پدر امام هشتم شیعیان، حضرت امام جواد (ع) هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: بدین منظور آیین های مختلفی همزمان با شب شهادت این امام همام در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شب گذشته در این مناسبت میزبان محبان اهل بیت (ع) بود که این برنامه با سخنرانی و نوحه خوانی همراه شد.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین سوگواری و عزاداری در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، خاطرنشان کرد: در این مراسم عطایی از ذاکران اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی پرداخت.

 

وی همچنین به برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جواد (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اشاره کرد و گفت: نظیر این مراسم در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با سخنرانی امام جمعه جهرم و مرثیه خوانی «فرید بشارتی» انجام شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم اضافه کرد: آیین دیگری نیز با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همزمان با شب شهادت امام نهم شیعیان برگزارشد.

 

نعمت اللهی در پایان عنوان کرد: این مراسم ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691