برگزاری جشن تولد «شهید محمدخانی» توسط بچه های کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری جشن تولد «شهید محمدخانی» توسط بچه های کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰
گواهیان گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، جشن تولد شهید «محمد حسین محمدخانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سیره شهدا همواره الگو و روش مناسب برای بچه های مسجد بوده که می تواند در تربیت آنها برای زندگی خود و همچنین ساختن فردای ایران اسلامی بسیار موثر باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: توجه به سیره شهدا در برنامه های تربیتی و معرفتی این کانون فرهنگی و هنری مورد توجه بوده و فعالیت های متفاوتی به همت بچه های مسجد در این راستا انجام می شود.

 

وی از جمله این برنامه ها را برگزاری ویژه برنامه «شبی با شهدا» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه به همت گروه های مختلف سنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در جوار قبور شهدای شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

گواهیان از برگزاری مراسم های ویژه جشن تولد شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آلاله های خونین ایران اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه نیز در جوار قبور شهدا و با اجرای برنامه های متفاوت برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نیز بچه های نوجوان مسجد در این کانون فرهنگی و هنری با حضور در جوار گلزار شهید گمنام دفاع مقدس یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: در ادامه این مراسم نیز که با تولد شهید مدافع حرم «محمد حسین محمدخانی» همراه شده بود یاد و خاطره این مجاهد دلاور گرامی داشته شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین تمثال این شهید مدافع حرم در قالب پوسترهای زیبا به بچه های مسجد هدیه داده شد و در مورد سیره زندگی، خاطرات و ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید محمدخانی سخنانی بیان شد.

 

گواهیان در پایان گفت: در انتهای این ویژه برنامه، کیک تولدی که به منظور گرامی داشت سالروز تولد شهید محمدخانی تهیه شده بود میان بچه های مسجد توزیع شد.

پایان پیام/ 691