ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف در مساجد استان زنجان اجرا می شود

ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف در مساجد استان زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) و هفته حجاب و عفاف ویژه برنامه های متعددی در قالب مراسم جشن، مسابقات فرهنگی و نشست های بصیرتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مساجد استان زنجان در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) میزبان برنامه های جشن بچه های مساجد است همچنین به مناسبت هفته حجاب و عفاف نیز برنامه هایی پیش بینی شده است که در طول این هفته اجرا می شود.

به همین منظور کلیپی با موضوع حجاب و عفاف توسط بچه های مسجدی در مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان تهیه و منتشر شد.

 

در این کلیپ که توسط سرکار خانم صبا حسنلو تهیه شده است بخشی از آسیب های اجتماعی ناشی از عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه به نمایش گذاشته شده است.

در مسجد سیدالشهدا(ع) زنجان نیز حلقه صالحین جوانان با محوریت هفته حجاب و عفاف و سبک زندگی فاطمی توسط بچه های مسجدی برگزار شد.

 

در این نشست با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر ضرورت رعایت این مهم در جامعه تاکید شد.

در طرح جمعه های انتظار مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان نیز مسابقه فرهنگی، مذهبی«حل جدول» در موضوع دروغ و اهداء جایزه به تیم برگزیده برگزار شد.

 

در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان نیز حلقه ‌صالحین‌ نوجوانان‌ ‌با موضوعات قرائت ‌قرآن ‌و آموزش ‌حفظ ‌و بیان‌ احکام، وضو ‌و احترام‌ به ‌پدر ‌و مادر برگزار شد.

در ویژه مراسم شهادت امام جواد(ع) که در مسجد جوادالائمه پونک زنجان برگزار شد حجت الاسلام تقلیو به بیان سیره علمی و عملی امام جواد(ع) پرداخت و مراسم با مداحی یوسف شبیری پایان یافت.

 

مسجد جامع شهرستان خرمدره نیز نشست روشنگری و بصیرتی با حضور جمعی از نمازگزاران و بچه های مسجدی برگزار کرد و مطالب مربوط به مسائل روز کشور مورد بررسی قرار گرفت.

مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی جوانه های صالحین در مسجد آل محمد گلشهر زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

در این مسجد کلاس های تابستانی در رشته های مختلف قرآنی، آموزشی و ورزشی با حضور اعضای مسجد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 73