استقبال بچه های مسجدی زنجان از طرح قرآنی ۱۴۵۵

استقبال بچه های مسجدی زنجان از طرح قرآنی ۱۴۵۵

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی از برنامه ریزی جهت حضور گسترده بچه های مسجدی زنجان در طرح قرآنی ۱۴۵۵ خبر داد و گفت: تاکنون فعالان کانونی از این طرح استقبال خوبی داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح قرآنی ۱۴۵۵یک طرح ملی است که با محوريت حفظ موضوعي آيات قرآن كريم در بازه زمانی ۵ تیرماه جاری تا ۱۲ شهریورماه اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه طرح مذکور با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما اجرا می شود، گفت: این طرح فرصت مناسبی برای رقابت بچه های مسجدی در سامانه فهما ایجاد کرده و شامل ۳۰۰ امتياز در سامانه فهما است.

 

به گفته وی، این طرح با شعار « قرآن؛ اميد زندگی» در هفت عرصه خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، گرافیک، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی برای سنین مختلف و از طریق سامانه فهما، سایت شبکه قرآن و معارف سیما و اپلیکیشن این شبکه طراحی شده اجرا می شود.

 

این مسئول از برنامه ریزی در ستاد فهمای استان زنجان برای مشارکت حداکثری کانون های مساجد استان در طرح ۱۴۵۵ خبر داد و گفت: به همین منظور با دستگاه های فرهنگی استان جلساتی برگزار شده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی برای مشارکت حداکثری کانون های مساجد از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود، گفت: تاکنون استقبال خوبی از سوی بچه های مسجدی استان زنجان در طرح پیامکی ۱۴۵۵ شده است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: اين طرح در دو بخش جشنواره و مسابقه پيامكی به شماره سامانه پيامكي ۳۰۰۰۰۴۴۴۴ اجرا می شود و روزانه به ۱۰ نفر منتخب جواير ارزنده ای اهداء می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اعضای كانون های فرهنگی هنری مساجد پس از ورود به سامانه می توانند نسبت به انتخاب رشته و بارگذاری آثار اقدام کنند.

 

این مسئول افزود: پايگاه اطلاع رسانی طرح bachehayemasjed.ir و آدرس فضای مجازی @qbesharat است و فايل های مرتبط ( متن آيات، تفسير و ... ) در اين سامانه ها بارگذاری خواهد شد.

پایان پیام/ 73