برگزاری جام والیبال ویژه عید غدیر خم در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری جام والیبال ویژه عید غدیر خم در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری جام والیبال ویژه عید سعید غدیر خم با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه در فصل تابستان به عنوان یکی از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد مطرح است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: جام های ورزشی مختلفی در این کانون ویژه گروه های سنی برگزار می شود که از آن جمله فوتبال، فوتسال، دارت، تنیس روی میز و... است.

 

وی از برگزاری جام والیبال در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و اظهار داشت: تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری به مناسبت عید غدیر خم اقدام به برگزاری یک دوره جام والیبال ‹به صورتی گروهی› کرده است.

 

گواهیان با اشاره به شرایط حضور تیم ها در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: گروه های متمایل برای شرکت در این جام والیبال باید حداکثر دارای 9 نفر باشند.

 

وی ادامه داد:  همچنین گروه هایی که برای تشکیل تیم به حد نصاب نمی‌رسند، می‌توانند به همراه یک گروه دیگر ادغام شده و در این مسابقات شرکت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه زمان برگزاری مسابقات پس از نام نویسی تیم ها اعلام می شود، خاطرنشان کرد: جام والیبال، قبل از اردوی مشهد مقدس برگزار و به پایان می رسد.

 

گواهیان با تاکید بر رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت در این مسابقات از بچه های مسجد برای نام نویسی و حضور در این رقابت ها دعوت کرد.

پایان پیام/ 691