کانون های مساجد فارس سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را جشن گرفتند

کانون های مساجد فارس سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را جشن گرفتند

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) به عنوان روز ازدواج در تقویم کشور به ثبت رسیده است، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برپایی برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این روز یکی از مهمترین روزها در تقویم شیعه محسوب می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه اگر حضرت امیرالمومنین علی (ع) نبودند، کسی هم اندازه و در شان حضرت زهرا (س) برای ازدواج وجود نداشت، تاکید کرد: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) به عنوان روز ازدواج در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولین امر برای تسهیل ازدواج جوانان فعالیت کنند، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برپایی برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی این روز را گرامی داشتند، این برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی همراه بود و برخی کانون ها هم در فضای مجازی برنامه های مختلفی برپا کردند و توزیع بسته های معیشتی هم از دیگر برنامه های این روز بود.

پایان پیام/ 130