توييت تبريک وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به «احمد خطيري» هنرمند عکاس و مسجدي

توییت تبریک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به «احمد خطیری» هنرمند عکاس و مسجدی

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در يک رشته توييت کسب مدال طلاي جشنواره بين‌المللي هنرعکاسي نورماندي فرانسه از سوي «احمد خطيري» عضو کانون فرهنگي هنري مسجد جامع گلشن گرگان را تبريک گفت.
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، هنر و به طور خاص هنر عکاسی همواره ثبت کننده مهمترین و تاریخ سازترین لحظات زندگی بشری بوده است، در شادی و غم، عکاس با نگاه تیزبین خود سعی در شکار لحظاتی داشته که شاید از دید مخاطب عادی پنهان بوده است و اینگونه بسیاری از تصاویر شرح حالی گویا از اتفاقات و حوادث تلخ و شیرین متعددی بوده‌اند.
گاهی عکس از یک واقعه سیاسی و گاهی از یک واقعه اجتماعی، نقطه عطف در تاریخ و فرهنگ یک کشور به شمار رفته و در عین حال موجی از افتخارات را با خود به همراه آورده است و گاهی نیز این عکس به دستان یک هنرمند عکاس مسجدی به ثبت رسیده و منجر به درخشش دوباره نام ایران در جشنواره های جهانی شده است.
به تازگی «احمد خطیری» عضو کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان توانست در چهل و سومین جشنواره بین المللی هنر عکاسی نورماندی فرانسه مدال طلا کسب کند.
«سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک رشته توییت، کسب مدال طلا و ربان آبی افتخار FIAP(فدراسیون جهانی هنر عکاسی) در جریان برگزاری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی هنر عکاسی نورماندی فرانسه از سوی «احمد خطیری» هنرمند عضو در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان، را تبریک گفت.
متن این توییت به شرح ذیل است:
جماعت و فرادا
سجده و قیام
سکون و حرکت
نمازی در پرواز 
و دیدگانی که خیره مانده است!
به عکاس هنرمند جناب آقای «احمد خطیری» و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان و کانون های مساجد تبریک می‌گویم.

 

تبریک صالحی به عکاس ایرانی برنده جایزه طلا جشنواره نورماندی فرانسه