توزیع یکصد پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری «امیران نور»

توزیع یکصد پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری «امیران نور»

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام پیش قدم سیوندی گفت: یکصد پرس غذای گرم در طرح «سه شنبه های مهدوی» با محوریت کانون فرهنگی «امیران نور» شهر «سیوند» طبخ و به منظور کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و محرومان، بین این افراد توزیع شد.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،  گفت: یکصد پرس غذای گرم در طرح «سه شنبه های مهدوی» با محوریت کانون فرهنگی «امیران نور» شهر «سیوند» طبخ و به منظور کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و محرومان، بین این افراد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس اضافه کرد: کمک های مومنانه پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) با موضوع «سه شنبه های مهدوی» به همت این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: در این طرح که با همکاری مردم مومن و خیر انجام می گیرد، بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم بین افراد آسیب دیده از کرونا و محرومان توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس با دعوت از اقشار مختلف مردم،خیرین و نیکوکاران برای شرکت در این امر حسنه و خداپسندانه ایراد کرد، گفت: کمک کردن به همنوع با توجه به تاکید دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) بسیار با برکت و دارای اجر اخروی و دنیوی است و اجر این حرکت عظیم در ایام ماه ذی الحجه هم چند برابر خواهد بود.
 

پایان پیام/ 130