راه اندازی فروشگاه تعاونی ویژه مسجدی ها در کانون «الزهرا (س)» جهرم

راه اندازی فروشگاه تعاونی ویژه مسجدی ها در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰
حضوری از راه اندازی فروشگاه تعاونی ویژه اهالی مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عرضه محصولات مورد نیاز خانواده ها به نرخ تعاونی از دغدغه های امروز خانواده ها بوده که این مهم مورد توجه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: از این رو بچه های مسجد با راه اندازی یک فروشگاه اقدام به عرضه اقلام مورد نیاز خانواده ها با قیمت مناسب کرده اند تا بخشی از دغدغه های خانواده ها برطرف شود.

 

وی با اشاره به فعالیت این فروشگاه، عنوان کرد: در این فروشگاه انواع اقلام ضروری و مورد نیاز روزانه افراد و خانواده ها عرضه می شود و سعی شده تا با مناسب ترین قیمت به دست آنها برسد.

 

حضوری عنوان کرد: این فروشگاه ویژه بچه های مسجد، اعضای کانون، نمازگزاران و اهالی مسجد است و البته شهروندان نیز امکان خرید از این فروشگاه را دارند.

 

وی اظهار کرد: فعالیت فروشگاه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا بوده و همگان می توانند با مراجعه به فروشگاه اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» گفت: همچنین در این فروشگاه امکان همکاری افرادی که در زمینه مواد غذایی بهداشتی فعالیت دارند مهیا بوده و در این راستا تا کنون فعالیت هایی با افراد متعدد انجام شده است.

 

حضوری گفت: اقلامی همچون برنج، حبوبات، مواد غذایی، نوشیدنی جات و... در فروشگاه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با قیمت مناسب عرضه می شود و بچه های مسجد می توانند با مراجعه به فروشگاه از تخفیفات ارائه شده استفاده کنند.

پایان پیام/ 691