برگزاری رقابت های فوتسال میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری رقابت های فوتسال میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال میان بچه های گروه های مختلف در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: رقابت های ورزشی نه تنها در ایجاد روحیه نشاط بچه های مسجد کمک می کند بلکه در تقویت روحیه کار گروهی میان آنها موثر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مهم در میان بچه های مسجد به عنوان یک تفریح سالم و غنی ساز اوقات فراغت مطرح بوده و همواره مسابقات ورزشی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از جمله این مسابقات که موجب تقویت روحیه نشاط و شادابی بچه های می شود ورزش فوتسال است که اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب جام های میان گروهی به آن می پردازند.

 

گواهیان ادامه داد: از جمله آن که این روزها توسط بچه های مسجد در حال انجام است برگزاری مسابقات فوتسال میان گروه های مختلف است که هر هفته با رقابت تیم های مختلف به کار خود ادامه می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: این بازی ها میان بچه های مسجد در گروه های «امام حسن عسکری (ع)»، «امام صادق (ع)»، «حضرت سلمان (ع)»، «حضرت ابالفضل (ع)» و «حضرت مالک اشتر» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، عنوان کرد: همچنین از دیگر ورزش هایی که در این کانون به آن پرداخته شده ورزش  والیبال است که در اوقات فراغت بچه های مسجد انجام می شود.

 

گواهیان گفت: پرداختن به این ورزش ها هم به صورت مسابقه و هم به صورت جمعی و گروهی میان بچه های مسجد صورت می گیرد و بچه ها پس از انجام ورزش در نماز جماعت شرکت می کنند.

پایان پیام/ 691