بچه های کانون «دوستان آسمانی» در مسابقه دو ماراتن شرکت می کنند

بچه های کانون «دوستان آسمانی» در مسابقه دو ماراتن شرکت می کنند

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری یک دوره مسابقه دو ماراتن با شرکت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: حضور پرشور بچه های مسجد در رویدادهای مختلف مورد توجه بوده و کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در سایر عرصه ها حضور متفاوت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزاری رویدادهای ورزشی را عرصه ای برای نشان دادن استعدادهای بچه های مسجد عنوان کرد و افزود: این مهم سبب شده تا برگزاری رویدادهای ورزشی به منظور شناسایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد انجام شود.

 

وی از برگزاری یک دوره مسابقه دو ماراتن ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: این رویداد با برنامه ریزی تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد ورزشی برای بچه های مسجد در کانون فرهنگی  و هنری «دوستان آسمانی» آزاد است، عنوان کرد: نام نویسی بچه های مسجد برای شرکت در این مسابقه دو ماراتن انجام شده است.

 

وی به زمان برگزاری این رویداد ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه روز جمعه 25 تیرماه از ساعت 6 عصر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به جوایز برترین های این مسابقه دو ماراتن اشاره کرد و گفت: نفر نخست تا سوم این مسابقه کمک هزینه سفر مشهد مقدس و نفر چهارم تا دهم نیز کارت هدیه تعلق می گیرد.

 

گواهیان در پایان گفت: تمهیدات لازم برای شرکت بچه های مسجد در این رویداد ورزشی اندیشیده شده تا این مسابقه به نحو احسن انجام شود.

 

پایان پیام/ 691