برگزاری کلاس های اوقات فراغت خواهران در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا

برگزاری کلاس های اوقات فراغت خواهران در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰
کارگر اومالی گفت: کلاس های تابستانی ویژه خواهران با هدف غنی سازی اوقات فراغت، پرورش و شکوفایی استعدادهای نسل جوان در کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا برگزار می شود.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران گفت:  کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا همچون سنوات گذشته جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان اقدام به برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی ، هنری، آموزشی و تفریحی کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا افزود: کلاس های ویژه خواهران  در قالب کلاس‌های خیاطی با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و زدن ماسک جهت سلامت بانوان شرکت کننده در کلاس ها برگزار  می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره از کلاس ها به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا و با همکاری فنی و حرفه ای و صنایع دستی و با قیمت توافقی با فنی و حرفه ای و بسیج حوزه حضرت سکینه(س) با حضور خواهران برگزار می شود.

 

کارگر اومالی گفت: کلاس های اوقات فراغت گامی مهم برای پر کردن اوقات فراغت و توسعه اقتصاد می تواند باشد و این کلاس های خیاطی بانوان هم با هدف اشتغال زایی برای بانوان در شرایط سخت اقتصادی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: به همین منظور بچه های مسجد و علاقمندان می توانند با مراجعه به دفتر این کانون فرهنگی هنری نسبت به شرکت در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا ابراز کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهرات های زندگی و بصیرت افزایی در فضای مجازی، برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری و اردوها با رهایت پر.تکل های بهداشتی از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون است.

پایان پیام/ 175