مروری بر اخبار هفته حجاب و عفاف در مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار هفته حجاب و عفاف در مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰
به مناسبت هفته حجاب و عفاف ویژه برنامه های متعددی در قالب تریبون آزاد، نشست های بصیرتی و کارگاه های آموزشی به میزبانی مساجد استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت هفته حجاب و عفاف ویژه برنامه های متعددی در قالب تریبون آزاد، نشست های بصیرتی و کارگاه های آموزشی به میزبانی مساجد استان زنجان برگزار شد.

به همین منظور ویژه برنامه هفته عفاف و حجاب با موضوع (رابطه دختر و پسر) در قالب تریبون آزاد و سخنرانی خانم حسینی در مسجد حسینیه بیسیم زنجان برگزار شد.

 

همچنین در مسجد امیرالمومنین(ع) زنجان حلقه کودکان با موضوع معرفی شهید محله به بچه های مسجدی برگزار شد و کودکان فعال مسجد با شهید اصحابعلی میرسیاهی و سبک زندگی و نحوه شعادت ایشان آشنا شدند.

 

‌جلسه ‌دوم ‌کارگاه ‌مشاوره ‌خانواده با سخنرانی  ‌داداشی ‌ویژه ‌خواهران مسجدی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پونک زنجان برگزار شد؛ در ادامه برنامه نیز برنامه پرسش و پاسخ انجام شد.

 

در مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان نیز حرکتی نو و ابتکاری توسط خواهران  مسجدی با محوریت آماده سازی و تزیین گل برای تحویل در دفاتر ازدواج ، به زوج های جوانی که در سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) زندگی خود را اغاز می کنند، انجام شد.

در قالب طرح شهید بهنام محمدی نشست بصیرتی برای حلقه صالحین با موضوع  احکام شرعی برای بچه های مسجدی در مسجد جامع زرین رود برگزار شد.

 

ویژه برنامه شیعه انگلیسی از سری برنامه های حلقه صالحین با حضور جمعی از بچه های مسجدی در مسجد جامع خرمدره برگزار شد.

در این حلقه ضمن ایراد تاریخچه ای از جریان روحانیت لندنی و جریان شیرازی ها و اقدامات آنها در داخل و خارج از کشور خصوصا راه اندازی شبکه های ماهواره ای تفرقه افکنانه از بسیجیان نظر خواهی شد.

 

در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان نیز ‌نشست ‌‌عفاف ‌و حجاب ‌با سخنرانی خواهر ‌بهرامی ‌و مداحی ‌خواهر حمیدی ‌به مناسبت ‌ازدواج ‌حضرت ‌زهرا‌ (س) و حضرت‌علی‌(ع) برگزار شد.

نشست سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی در حوزه عفاف مصادف با روز ازدواج ‌و هفته عفاف و حجاب توسط خواهران مسجدی در مسجد حسینیه اسلام آباد زنجان برگزار شد.

 

همچنین کلاس آموزش کمک های اولیه هلال احمر با حضور جوانه های صالحین در مسجد قائم آل محمد (ص) گلشهر زنجان برگزار شد و بچه های مسجدی با روش های امداد و نجات آشنا شدند.

در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زنجان نیز حلقه حضرت رسول اکرم با موضوع مباحث سیاسی، دانش وخانواده با مربی گری برادر سبحانی برگزار شد و بچه های مسجدی با موضوعات سیاسی روز آشنا شدند.

 

 

 

 

پایان پیام/ 73