برگزاری مسابقه دوماراتن با حضور بیش از ۵۰ نفره بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری مسابقه دوماراتن با حضور بیش از ۵۰ نفره بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰
گواهیان گفت: مسابقه دوماراتن با حضور بیش از ۵۰ نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» عصر امروز جمعه 25 تیر ماه در یک رقابت دوستانه در مسابقه دومیدانی ماراتن شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مسابقات به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد و شناسایی استعدادهای ورزشی در این رشته برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی با حضور بیش از 50 نفره بچه های مسجد برگزار شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این رقابت ورزشی را نوجوانان مسجدی تشکیل دادند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این رقابت ها به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برنامه ریزی شده بود، عنوان کرد: در این رویداد ورزشی، بچه های مسجد مسیر خیابان بین الحرمین تا امامزاده «فضل بن موسی (ع)» را دویدند.

 

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات اول تا دهم این دوره از مسابقات، گفت: به نفر نخست تا سوم این مسابقه کمک هزینه سفر مشهد مقدس و نفر چهارم تا دهم نیز کارت هدیه تعلق می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان از شرکت کنندگان در این رقابت دومیدانی ماراتن که در یک رویداد سالم و دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691