برنامه های عملیاتی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در سال جاری تشریح شد

برنامه های عملیاتی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در سال جاری تشریح شد

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های عملیاتی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در سال جاری گفت: امسال طرح فهمای ۲ در بین کانون های مساجد استان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های عملیاتی ستاد فهمای استان زنجان در سال جاری اظهار کرد: در طول سال نشست های فصلی شورای هماهنگی کانون های مساجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به آغاز کلاس های اوقات فراغت در کانون های مساجد، گفت: دوره های آموزشی خانواده محور و مهارت های زندگی در طول سال اجرا می شود.

 

وی به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت فرهنگی براساس سند تحول راهبردی ستاد اشاره کرد و گفت: در سه ماهه دوم امسال با همکاری شهرداری زنجان مسابقات ورزشی در بین بچه های مسجدی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، بزرگداشت اعیاد و وفیات حضرات معصومین(ع)، بزرگداشت ماه محرم و صفر، برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری و تکریم از فعالین مسجدی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری است.

 

وی از اجرای طرح فهمای 2 در بین کانون های مساجد استان زنجان در طول سال خبر داد و گفت: همایش و نشست های فصلی با ائمه جمعه در طول سال اجرا خواهد شد.

پایان پیام/ 73