برگزاری سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در جهرم و یادبود شهدای «منا» به همت کانون «الزهرا (س)»

برگزاری سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در جهرم و یادبود شهدای «منا» به همت کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰
حضوری گفت: آیین بزرگداشت سالروز تدفین پنج شهید گمنام دفاع مقدس و یادبود شهدای «منا» همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه سوگواری و عزاداری برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: با توجه به همزمان شدن این مناسبت با سالروز تدفین پنج شهید گمنام دفاع مقدس در جهرم و سالروز شهادت زائران خانه خدا در حادثه «منا»، یاد و خاطره این شهدا نیز در این آیین گرامی داشته می شود.

 

وی بیان کرد: در شهرستان جهرم نیز در جریان حادثه «منا» یک نفر به شهادت رسید که در این آیین از مقام شامخ شهید بهمن زادگان نیز  تجلیل می شود.

 

حضوری با اشاره به برنامه های این آیین عزاداری و سوگواری، عنوان کرد: سخنران این برنامه حجت الاسلام «محمد حسین مدبر» امام جمعه جهرم است که در وصف امام پنجم شیعیان و همچنین شهدای دفاع مقدس به سخنرانی می پردازد.

 

وی ادامه داد: این آیین با مرثه خوانی و نوحه سرایی «ابوالفضل قناعت پیشه»، «فرید بشارتی» و «محسن ذاکری» از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه پیدا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خاطرنشان کرد: آیین سالگرد تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس و یادبود شهدای «منا» روز شنبه 26 تیرماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در جوار قبور شهدای گمنام در «تپه نورالشهدا» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

حضوری در پایان با دعوت از شهروندان برای شرکت در این آیین، عنوان کرد: اگرچه این آیین عزاداری و سوگواری در فضای باز برگزار می شود اما از شرکت کنندگان درخواست داریم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند.

پایان پیام/ 691