برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت امام باقر (ع) در کانون «شهید رحمانیان»

برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت امام باقر (ع) در کانون «شهید رحمانیان»

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰
ترابفرد از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت حضرت امام محمد باقر (ع)، آیین سوگواری و عزاداری در با حضور شیفتگان آن حضرت در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: این آیین با سخنرانی و مرثیه خوانی همراه است و شرکت کنندگان در این محفل و مجلس معنوی از نوای حجت الاسلام قناعتیان بهره مند می شوند.

 

وی به زمان برگزاری این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه امشب 26 تیر از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

ترابفرد از عموم شهروندان، اهالی مسجد، بچه های کانون و... برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در این محفل در راستای پیشگیری از شیوع بیماری شد.

پایان پیام/ 691