برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در هفته وحدت

برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در هفته وحدت

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰
مرحله نهایی جشنواره قرآنی «مدهامتان» که به دلیل شیوع موج پنجم کرونا به تعویق افتاده است، در هفته وحدت به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مرحله نهایی جشنواره قرآنی «مدهامتان» که قرار بود در دهه امامت و ولایت به صورت حضوری در مشهد مقدس برگزار شود، به دلیل شیوع موج جدید کرونا و قرمز شدن بیشتر مناطق کشور به تعویق افتاد.

 

بنابر این گزارش، پیش بینی می شود این مرحله در هفته وحدت و ایام ولادت باسعادت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور بین 70 تا 80 نفر از شرکت کنندگان یعنی از هر رشته 10 نفر در مشهد مقدس برگزار شود.

 

اما تقدیر از برگزیدگان در رشته هایی که فقط مرحله استانی داشتند در دهه ولایت و امامت (فاصله اعیاد قربان تا غدیر) انجام می شود.

 

بنابر این گزارش، مرحله استانی رشته حفظ کل این جشنواره نیز تا پایان دهه نخست مرداد ماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

این گزارش می افزاید: برگزاری این آزمون در بخش خواهران بر عهده استان یزد و در بخش برادران به دلیل حضور 400 شرکت کننده با دو استان قم و خراسان رضوی است.

 

با بهبود شرایط از نظر شیوع کرونا، مرحله نهایی این مسابقات نیز در مشهد مقدس برگزار و پس از آن فراخوان دوره پانزدهم جشنواره مدهامتان اعلام می شود.

 

اجرای طرح ملی 1455 و نیز طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» که در استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان آغاز شده و در استان های اردیبل و آذربایجان غربی نیز در دهه امامت و ولایت آغاز می شود از برنامه های ستاد فهما است که در دهه امامت و ولایت دنبال می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 9