برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری دوره های مختلف آموزش فنی و حرفه ای ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: لازمه تولید اشتغال در جامعه، مهارت افزایی است که جایگاه آن باید میان افراد به ویژه جوانان و نوجوانان تقویت شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: آموزش رکن اصلی تولید اشتغال بوده و یک جوان متخصص علاوه بر اینکه خود می تواند موثر باشد برای اجتماع نیز فردی تاثیرگذار است.

 

وی با اشاره به اینکه ضرورت مهارت افزایی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» احساس شده است، عنوان کرد: این مهم سبب شده تا دوره های مختلف آموزشی و مهارت افزایی ویژه بچه های مسجد برگزار شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این دوره ها با هماهنگی و همراهی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهرم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با هماهنگی این مرکز، هشت دوره مهارت افزایی فنی و حرفه ای برای بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: پرورش قارچ، پرورش گیاهان دارویی، افسر اچ اس ای، پیرایشگری، مهارت های ICDL، نصب و تعمیر اسپلیت و پرورش زعفران از جمله دوره هایی است که به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهرم ویژه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: علاقمندان با نام نویسی در هر کدام از این دوره های آموزشی، پس از شرکت در دوره ها و آزمون از گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای برخوردار می شوند.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد: شرکت در این دوره ها می تواند زمینه مهارت افزایی و اشتغال آفرینی جوانان را برای ورود به بازار کار مهیا کند.

پایان پیام/ 691