برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در کانون «الزهرا (س)»

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰
حضوری از برگزاری دوره آموزشی تجوید و تربیت مربی قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های قرآنی در کانون  فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» سبقه بسیاری دارد به نحوی که جلسات قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در طول ماه رمضان در این کانون زبانزد بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری در رشته های مختلف قرآنی فعالیت داشته و همواره بچه های مسجد در این کانون در مسابقات قرآن حائز رتبه های برتر می شوند.

 

وی بیان کرد: اهمیت به قرآن کریم در میان بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به نحوی است که حلقه های متعدد متشکل از گروه های سنتی خردسالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان در ایام هفته دور هم جمع شده و به قرائت قرآن می پردازند.

 

حضوری با اشاره به اینکه آموزش های مختلف قرآن نیز در این کانون در ایام سال برگزار می شود، عنوان کرد: اعضای این کانون در رشته های قرآنی همچون حفظ، مفاهیم، قرائت، تفسیر و... فعالیت داشته و در مسابقات استانی و کشوری نیز حضور داشته اند.

 

وی از برگزاری دوره آموزشی تجوید قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این دوره که به همت دارالقرآن ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و به صورت فشرده برگزار شده، قرآن پژوهان علاوه بر آموزش تجوید با نکات کلاس داری نیز آشنا می‌شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: آموزش عملی تجوید به همراه تمرین فرد به فرد، چالش تدریس، مباحثه دروس و استماع ترتیل از جمله برنامه‌های این دوره است.

 

حضوری در پایان گفت: همچنین دوره تربیت مربی قرآن کریم نیز همزمان با برگزاری دوره آموزشی تجوید قرآن در این کانون برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691