بازدید مشاور کانون های مساجد کشور با ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد

بازدید مشاور کانون های مساجد کشور با ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰
مشاور رئیس ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور در بازدید از ستاد فهمای استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از مدیران و اعضای کانون ها، خواستار ادامه روند مطلوب کنونی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «غلامعلی قدیریان» با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد در بحث های تمدنی و فرهنگی جامعه، مسجد را محور تحول و پایگاه حرکت های جهادی در جامعه دانست و با اشاره به ضرورت احیای نقش بچه های مسجد در حرکت های فرهنگی، کانون های مساجد را مکانی با ظرفیت های فراوان و برنامه های متنوع برای فعالان فرهنگی و افراد دلسوز معرفی کردند.

 

مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور، با اشاره به رتبه 12 کانون های مساجد استان کهگیلویه  و بویراحمد در فهمای سال 99 و ارتقای 12 پله ای این استان از رتبه 24 در سال 98 ابراز امیداری کرد که این استان شایستگی و ظرفیت حضور در بین 3 استان اول کشور را دارد.


وی با اشاره به کسب رتبه 3 در حوزه شبکه سازی و ساماندهی در سال 99 توسط این استان را نیز یکی از نشانه های خوب برای ادامه روند رو به رشد کنونی دانست و عنوان کرد: کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بر مدار پیشرفت و توسعه هستند و باید حمایت شوند.

 

مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به قدیریان مشاور رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از محبت ایشان به ستاد فهمای استان تشکر و یادآوری کردند: کسب عناوین فوق با همت مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به دست آمده که باید از این بزرگواران تشکر کرد.


 
«علیرضا دولت آبادی» برنامه های مهم ستاد استان را برگزاری کنگره ملی امام سجاد (ع) با حضور استاندار و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، کنگره ملی شعر سوگواره ایل، دو جشنواره سرود ملی و استانی، بیش از 10 جشنواره مجازی، اجرای طرح سه شنبه های تکریم، طرح روستای برتر فرهنگی استان، تولید نماهنگ آیه های غدیر دانست.

 

وی به توزیع 5 مرحله گوشت در بین نیازمندان استان، توزیع 4000 بسته گوشت در بین زلزله زدگان سی سخت ، استقرار نانوایی سیار و پخت روزانه 5000 قرص نان به مدت 35 روز و صدها برنامه کانونی در شرایط کرونایی و دستان خالی در استان اجرا شد، اشاره کرد.


مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در پایان خواستار حمایت ویژه از کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان شد.


در ادامه مشاور رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و در باب کانون های مساجد و ظرفیت ها و حمایت های آتی گفت و گو کردند.


در این نشست محمد علی پیرسبزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تقدیر از حضور قدیریان، با اشاره کوتاه به نقش کانون های مساجد در حوزه فرهنگ و ظرفیت های بالای این استان خواستار حمایت ویژه ستاد کشور از کانون های مساجد استان شد.


در این دیدار قدیریان مشاور رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تقدیر از روند حرکتی مطلوب کانون های مساجد استان ، این استان ظرفیت حضور در بین استان های اول تا سوم کشور را دارد. که نیازمند برنامه ریزی دقیق تر و حمایت های استانی و ملی می باشد.

 

مشاور رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه حضور خود در استان با چند تن از مدیران کانون های  فعال دیدار و گفت و گو کردند و از نزدیک با توانمندی ها و مشکلات آنها آشنا شدند.


وی در ادامه سفر خود به استان با حضور در کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان (عح) یاسوج، با مدیر و اعضای کانون به گفت و گوی دوستانه پرداختند و با ظرفیت های این کانون آشنا شدند.

پایان پیام/ 630