توزیع گوشت نذری بین نیازمندان به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

توزیع گوشت نذری بین نیازمندان به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰
الیاسی از ذبح گوسفند در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر و توزیع در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این گوشت قربانی با رعایت دستور العمل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کمک به محرومین از برنامه های عام المنفعه مهم کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر است که در طول سال اجرایی می شود و ذبح گوسفند در عید قربان هم با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر با بیان اینکه امسال در پی تداوم شیوع کرونا همانند سل گذشته فعالیت های این کانون به صورت نیمه حضوری و یا مجازی در حال برگزاری است؛ افزود: در اعیاد دهه ولایت و امامت هم برنامه ها با محوریت فضای مجازی و رعایت دستور العمل ستاد کرونا اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه تکریم ایتام و تداوم کمک به نیازمندان با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در قالب بسته بندی و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی و کمک های مومنانه تداوم دارد، گفت: کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر در دهه ولایت و امامت با تهیه بسته های غذایی، بهداشتی و غذای گرم به یاری نیازمندان می شتابند.

 

الیاسی از ذبح  یک رأس گوسفند در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر و توزیع در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این گوسفند با رعایت دستور العمل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر همچنین با اشاره به توزیع نان صلواتی، اطعام و نذری به ویژه به نیازمندان و آسیب دیدگان از وضعیت شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: این برنامه از برنامه های مهم ما در طول دو سال گذشته کرونا بوده است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر درعید غدیر، جشن بزرگ غدیر را با رعایت دستورالعمل بهداشتی در دستور کار دارد و اهدای هدیه به هم نامان مولا علی (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و پخش مداحی و بسته های صوتی ویژه عید سعید غدیر خم اجرا می شود.

پایان پیام/ 175