تشریح ویژه برنامه های کانون امام علی(ع) نکا در عید قربان و دهه ولایت

تشریح ویژه برنامه های کانون امام علی(ع) نکا در عید قربان و دهه ولایت

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰
چادرنشین با اشاره به ویژه برنامه های کانون امام علی(ع) نکا در عید قربان و دهه ولایت گفت: شناخت و تبیین جایگاه واقعه عظیم غدیر خم یکی از مهم ترین تکالیف دهه ولایت و امامت است که تلاش داریم تا در این راستا بیش از پیش اقدام شود.

«مجتبی چادرنشین » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: عید قربان نماد وحدت و همدلی و دستگیری از نیازمندان است و رسیدگی به امور مستمندان به عنوان یکی از فلسفه‌های مهم عید قربان با قوت در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: ویژه برنامه های متنوعی با محوریت فضای مجازی به مناسبت دهه ولایت و امامت در این کانون برگزار می شود که امیدواریم گامی برای تبیین ارزش ها باشد.

 

وی یادآور شد: برپایی دعای عرفه، توزیع گوشت قربانی و برگزاری جشن و برنامه ویژه عید قربان از برنامه های مهمی است که در این روز در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی می شود.

 

چادرنشین با اشاره به ویژه برنامه های کانون امام علی(ع) نکا در عید قربان گفت: شناخت و تبیین جایگاه واقعه عظیم غدیر خم یکی از مهم ترین تکالیف دهه ولایت و امامت است که تلاش داریم تا در این راستا بیش از پیش اقدام شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا همچنین  از ادامه طرح کمک های مومنانه در دهه ولایت خبرداد و بیان کرد: تلاش شد تا با شناسایی افراد نیازمند، کمک های مومنانه در بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی تصریح کرد: مسابقه پیامکی غدیر خم، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه کتابخوانی، پاسخ گویی به شبهات، اجرای طرخ سه شنبه های تکریم و برگزاری دعای عرفه در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا از جمله برنامه های ویژه دهه ولایت و امامت در کانون است.

پایان پیام/ 175