توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون های مساجد در جهرم

توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون های مساجد در جهرم

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم بیش از هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان در محلات شهرستان جهرم توزیع شد.

 «محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت عید قربان و در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی اجرای طرح «نذر قربانی» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت با تلاش بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح چندین راس گوسفند قربانی شده است، عنوان کرد: با قربانی کردن گوسفندان در این برنامه، مقدار ۷۵۰ کیلوگرم گوشت تهیه و بسته بندی شده است.

 

نعمت اللهی با اشاره به اینکه از این مقدار تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت تهیه شده است، عنوان کرد: بسته های گوشت به همت بچه های مسجد میان خانواده های کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مقدار گوشت قربانی به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح خیران و نیکوکاران با همکاری‌ پنج تشکل فعال محلات شهرستان جهرم صورت گرفته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: این برنامه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، بچه های مسجد «حضرت علی (ع)»  و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) انجام شده است.

 

وی عید قربان را فرصتی برای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان برشمرد و گفت: این مهم در این روزهای کرونایی و با توجه به وضعیت اقتصادی بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته است.

 

نعمت اللهی در پایان از همت بچه های مسجد در راستای کمک به اقشار بی بضاعت و محروم جامعه قدردانی کرد و خواستار تداوم این برنامه های خیرخواهانه در راستای زدوده شدن فقر از چهره جامعه شد.

 

پایان پیام/ 691