یادواره شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت مسلم (ع) در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

یادواره شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت مسلم (ع) در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰
گواهیان گفت: در سالروز شهادت حضرت مسلم (ع)، یادواره شهدا به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به یک زمان خاص محدود نمی شود بلکه برای ترویج سیره و منش شهیدان همواره باید یاد آن از خود گذشتگان به فراموشی سپرده نشود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با تاکید بر اینکه آسایش امروز ما نتیجه جان فشانی شهیدان بوده است، افزود: آنچه سبب شده شهدا به مقام قرب الهی نائل شوند، تقوا، ایمان، عمل صالح و اخلاق نیک بوده است.

 

وی بر ترویج سیره شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: این مهم با معرفی و شناساندن شهدا در ابعاد و شیوه های مختلف امکان پذیر بوده که کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این زمینه سعی کرده در حد و توان خود فعالیت هایی را انجام دهد.

 

گواهیان با اشاره به برگزاری آیین های شب خاطره شهدا در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: بچه های مسجد از هر فرصتی برای معرفی شهدا استفاده کرده و برگزاری یادواره شهدا و شب خاطره دفاع مقدس از جمله برنامه های کانون در این زمینه است.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در سالروز شهادت حضرت مسلم (ع) میزبان برگزاری یادواره شهدا بود، خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم به همت و تلاش بچه های مسجد در گروه های «امام صادق (ع)»، «حضرت مسلم»، «حضرت قاسم» و «حضرت مالک اشتر» انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم ادامه داد: در این مراسم معنوی «داوود دهقان» راوی دفاع مقدس از شیراز به روایت گری سیره شهدا پرداخت.

 

گواهیان در پایان از نوجوانان مسجدی که با شرکت خود در این آیین یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند قدردانی کرد و خواهان برگزاری چنین مراسم هایی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت میان بچه های مسجد شد.

 

پایان پیام/ 691