اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع ۲۳۵ بسته گوشت میان نیازمندان در جهرم

اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع ۲۳۵ بسته گوشت میان نیازمندان در جهرم

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰
نیکجو گفت: در اجرای طرح «نذر قربانی» به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تعداد ۲۳۵ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» با هدف کمک به معیشت نیازمندان در شرایط کنونی جامعه، از طریق جمع ‌آوری نذورات و کمک ‌های معیشتی نیکوکاران با اهداء گوشت قربانی به خانواده‌ های نیازمند، در روز عید سعید قربان امسال با همکاری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: در راستای اجرای این طرح، تعداد هشت رأس گوسفند خریداری شد تا با تهیه گوشت قربانی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شود.

 

وی بیان کرد: هزینه خرید این تعداد گوسفند 160 میلیون ریال بود که به همت و تلاش خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون تهیه شد.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: بسته های گوشت در اجرای این طرح، به تعداد 235 عدد به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم میان خانواده های کم بضاعت هم جوار مسجد و دیگر نقاط شهرستان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان از خیران و نیکوکاران و همچنین بچه های مسجد که در اجرای این طرح همکاری داشتند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691