طرح توزیع گوشت قربانی هم زمان با دهه ولایت اجرا می شود

طرح توزیع گوشت قربانی هم زمان با دهه ولایت اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: با حمایت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، طرح توزیع گوشت قربانی اجرا می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه ولایت، گفت: با حمایت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، طرح توزیع گوشت قربانی اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح هم زمان با دهه ولایت در شهر جیرفت اجرا می شود و بسته های گوشت اهدایی خیرین این موسسه و برنامه در بین نیازمندان شهر جیرفت توزیع می شوند.


وی یادآور شد: این چهارمین مرحله از توزیع گوشت قربانی در سال ۱۴۰۰ است که با کمک های خیرخواهانه خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا انجام می شود.


خوبی زاده ابراز کرد: البته یکی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان همواره دستگیری از نیازمندان بوده چنانکه از شیوع اپیدمی کرونا تاکنون بسته های معیشتی، بسته های گوشت قربانی و همچنین لوازم بهداشتی همچون ماسک و مواد ضد عفونی کننده در بین نیازمندان توزیع شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: روز گذشته نیز هم زمان با عید قربان تعدادی از کانون های فرهنگی هنری منطقه اقدام به ذبح گوسفند کرده و گوشت های قربانی را پس از بسته بندی در بین نیازمندان توزیع کردند.


وی در خاتمه از خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم، برنامه سمت خدا و کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان تشکر کرد که در این شرایط به کمک نیازمندان شتافته اند.
 

پایان پیام/ 586