توزیع گوشت قربانی در بین ۱۰۰ خانوار نیازمند 

توزیع گوشت قربانی در بین ۱۰۰ خانوار نیازمند 

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: گوشت های قربانی با رعایت نکات بهداشتی بسته بندی شده و سپس بسته های گوشت قربانی در بین ۱۰۰ خانوار ساکن روستاهای محروم رودبار جنوب توزیع شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با عید قربان ۲ راس گوساله ذبح شده و گوشت های قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همت بچه های مسجدی عضو کانون و با جلب کمک های خیرین طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.


وی بیان کرد: گوشت های قربانی با رعایت نکات بهداشتی بسته بندی شده و سپس بسته های گوشت قربانی در بین ۱۰۰ خانوار ساکن روستاهای محروم رودبار جنوب توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری شهید باکری دستگیری از نیازمندان است و در همین راستا از بدو تاسیس گروه جهادی را راه اندازی کرده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی از برنامه های این گروه جهادی به منظور احیای کارکرد اجتماعی مسجد، اجرای طرح کمک مومنانه است که بر همین اساس تاکنون تعداد ۱۰۰ خانوار نیازمند را تحت پوشش قرار داده و به مناسبت های مختلف از آنها حمایت می کند.


وی اضافه کرد: کمک های مومنانه گروه جهادی کانون شهید باکری شامل تهیه و توزیع بسته های معیشتی، توزیع گوشت قربانی و همچنین در ایام کرونایی حمایت از خانواده های آسیب دیده از این بیماری است.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: بچه های مسجدی این گروه جهادی در کمک به نیازمندان همواره از حمایت مردم و خیرین بهره مند بوده اند چرا که کانون با اعتماد سازی موجب مشارکت آنها را در کارهای خیرخواهانه شد.

پایان پیام/ 586