رئیس ستاد فهما شهادت مسئول کانون امام محمدتقی(ع) زاهدان را تسلیت گفت

رئیس ستاد فهما شهادت مسئول کانون امام محمدتقی(ع) زاهدان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی، رئیس ستاد فهما با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌ «جمال سابقی‌نژاد»، شهید مدافع سلامت و مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمد تقی (ع) زاهدان را تسلیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، طی پیامی شهادت مدافع سلامت، روحانی مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جمال سابقی‌نژاد را تسلیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ
درگذشت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌ «جمال سابقی‌نژاد»، مسؤل کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمد تقی (علیه‌السلام) زاهدان، که در بدترین شرایط کرونایی، مشغول خدمات‌رسانی، تدفین و تکفین و سایر خدمات برای مبتلایان و فوت شدگان کرونایی بود موجب تألم اینجانب و بچه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شد.
آن شهید به طور جهادی و خستگی‌ناپذیر در خدمت مردم و بچه‌های مسجد بود و در این ایام همچنان نسبت به برگزاری نماز جماعت، ذکر مصیبت اهل بیت (علیه‌السلام) و فاتحه‌خوانی برای درگذشتگان مبادرت داشت؛ اما سرانجام مرض منحوس کرونا دامن‌گیر این مجاهد مسجدی نیز شد و پس از تحمل دوره سخت بیماری، در روز ششم ذی‌الحجه مصادف با شهادت امام محمد باقر (علیه‌السلام) روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب شهادت این مجاهد عزیز را به خانواده داغدیده و بازماندگان محترم و خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بیت ایشان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز سفر کرده، همنشینی با امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) و سیدالشباب اهل‌الجنه (علیهما السلام) مسألت می‌نمایم؛ روحش شاد یادش گرامی باد.

حبیب‌رضا ارزانی
رییس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/ 9