اجرای پویش «هر خانه یک پرس غذا» به همت کانون امام علی(ع) نکا

اجرای پویش «هر خانه یک پرس غذا» به همت کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰
چادرنشین از اجرای پویش نذر «هر خانه، یک پرس غذا» خبر داد و گفت: در عید غدیر امسال با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد به نیت روز عید غدیر، هر خانه حداقل یک پرس غذا آماده و در بین نزدیکان و همسایگان توزیع کنند.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در پیک جدید ویروس کرونا با برنامه ریزری انجام شده بسیاری از برنامه های عید غدیر کانون امام علی(ع) در فضای مجازی و با هدف معرفت افزایی اجرایی می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، معرفت‌افزایی و اهتمام ویژه به خطبه غدیر و دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم ما در این ایام است.

 

 وی خاطر نشان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از برنامه های مناسبتی تحت تاثیر کرونا قرار گرفت اما از کیفیت برنامه ها کاسته نشده و در فضای مجازی اجرایی می شود.

 

چادرنشین از اجرای پویش نذر «هر خانه، یک پرس غذا» خبر داد و گفت: در عید غدیر امسال با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد به نیت روز عید غدیر، هر خانه حداقل یک پرس غذا آماده و در بین نزدیکان و همسایگان خود توزیع کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: دهه ولایت و عید سعید غدیر عیدی بزرگ برای ما مسلمانان است و باید در احیای بیش از پیش این عید تلاش شود.

 

وی یادآور شد: یکی از بهترین اتفاق‌ها در این مناسبت حضور عموم مردم و مشارکت جمعی آن‌ها است که اثری مستقیم در ماندگاری و احیای این سنت‌های حسنه دارد و در همین راستا تلاش شد تا با اجرای پویش «هر خانه، یک پرس غذا» همه مردم در این کار خیر شریک شوند.

پایان پیام/ 175