دعوت عضو کانون «دوستان آسمانی» جهرم به اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران

دعوت عضو کانون «دوستان آسمانی» جهرم به اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰
گواهیان از عضویت «محمد متین ظهرابی» عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اهمیت ورزش قهرمانی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد توجه بوده و بچه های این کانون همواره در رشته های مختلف حائز رتبه های برتر ورزشی بوده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به دعوت یکی از اعضای این کانون در اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران، افزود: «محمد متین ظهرابی» عضو این کانون فرهنگی و هنری برای شرکت در اردوی مازندران تیم ملی هندبال جوانان دعوت شده است.

 

وی بیان کرد: ظهرابی از بچه های این کانون فرهنگی و هنری بوده که همواره در برنامه ها و فعالیت های مسجد حضور فعال داشته است.

 

گواهیان ادامه داد: بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان تمرینات خود را از 10 تا 23 خردادماه زیر نظر «سرگئی نیکولینکو» برگزار می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ظهرابی پیش از این نیز به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است، عنوان کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان ایران در سال جاری در مازندارن برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان برای این جوان مسجدی آرزوی توفیق و روز افزون کرد.

پایان پیام/ 691