آیین جشن های میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

آیین جشن های میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: در سالروز میلاد حضرت امام هادی (ع)، کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) بودند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت دهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی نقی (ع)، گفت: سراسر شهرستان جهرم در این مناسبت فرخنده غرق در شور، شادی و شعف است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با گرامی داشت دهه امامت و ولایت، افزود: این دهه با برکت با میلاد امام هادی (ع) مصادف شده و انتهای آن با عید سعید غدیر خم همراه است که شادی و فرخندگی را در این ایام برای مردم عجین می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم آیین های جشن و شادی برپا بوده است، عنوان کرد: کانون های مساجد در جهرم میزبان عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شب میلاد امام علی نقی (ع) بودند.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام مهارت به سخنرانی پرداخت و حسن زاده و بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) مولودی خوانی کردند.

 

وی همچنین برگزاری چنین مراسمی را در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» یادآور شد و اظهار کرد: این مراسم نیز با نوای مولودی خوانی سه تن از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: آیین جشن سالروز میلاد امام هادی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با سخنرانی حجت الاسلام پوردست امام جماعت مسجد و مداحی ذاکران عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

 

نعمت اللهی همچنین با اشاره به اینکه دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح شهرستان جهرم در بخش های مرکزی، «سیمکان» و «کردیان» نیز در این ایام میزبان محبان اهل بیت (ع) بودند، گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691