برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی«حماسه غدیر» در زنجان اعلام شد

برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی«حماسه غدیر» در زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰
مسابقه بزرگ کتابخوانی«حماسه غدیر» با شرکت ۹۷۰ نفر به همت کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت عید سعید غدیرخم، مسابقه بزرگ کتابخوانی«حماسه غدیر» روز گذشته به همت کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

 

این مسابقه از کتاب «حماسه غدیر» استاد محمدرضا حکیمی با شرکت 970 نفر برگزار شد و در این بین 97 نفر توانستند بهتمام سوالات پاسخ درست دهند.

 

از بین کسانی که نمره حد نصاب قبولی را آورده اند، با توجه به استقبال خوب هموطنان گرامی به تعداد پنج نفر از آنان به قید قرعه به اسامی ذیل جایزه نقدی سفر به مشهد مقدس تقدیم می گردد.

 

مهدی سربیشه،  فرزند فیض محمد از خراسان رضوی، سولماز اسدی، فرزند محمد از شهرستان ابهر، حسن بیرامی، فرزند عطاءاله ازاستان قم، سید محمد تقی موسوی اصل، فرزند میرمهدی از استان قم و ناهید میرزایی، فرزند حسن از استان تبریز به عنوان برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

 

برگزیدگان می توانند اطلاعات هویتی و بانکی به نام خود را حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 06/05/1400 به شماره واتساپ همراه 09104813878 ارسال تا جوایز نقدی درروزعیدغدیر به حساب برندگان واریز گردد.

 

پایان پیام/ 73