برگزاری طرح ملی«ترنم فهما» در بین کانون های مساجد استان تهران

برگزاری طرح ملی«ترنم فهما» در بین کانون های مساجد استان تهران

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰
براتی از اجرای طرح ملی«ترنم فهما» با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران مسئول و اعضای برتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران خبر داد.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهمای استان تهران در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  اظهار کرد: طرح «ترنم فهما» یک طرح ملی است که به صورت سراسری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه گام نخست طرح ترنم فهما هم‌زمان با ماه ذی‌الحجه در شهرکرد شروع شده است، گفت: در گام نخست برنامه‌های آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه مدیران مسئول و اعضای برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزارمی شود تا زمینه لازم برای ارتقای علمی و عملی نخبگان فرهنگی مساجد فراهم شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی فهمای تهران با اظهار اینکه پس از برگزاری این دوره و براساس میزان مشارکت مدیران و اعضاء از کانون های برتر تجلیل می شود، افزود: در استان تهران نیز این طرح در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.

 

براتی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف شناسایی، ساماندهی، ارتقا و به‌کارگیری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فرهنگ و هنر در و رواق‌های ۱۲ گانه برگزار ‌می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برخی از دوره های آموزشی در این طرح به صورت حضوری و برخی به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر استان به صورت مجازی اجرا می شود.

پایان پیام/ 704