برپایی موکب «حضرت زهرا (س)» در عید غدیر به همت کانون «دوستان آسمانی»

برپایی موکب «حضرت زهرا (س)» در عید غدیر به همت کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور و راه اندازی موکب پذیرایی «حضرت زهرا (س)» به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: آیین جشن عید سعید غدیر خم با برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی و حضور بچه های مسجد و خانواده آنان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام زارعی معاون حوزه علمیه جهرم و امام جماعت مسجد «امام حسین (ع)» همراه بود که میرزایی از مداحان اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

 

وی ادامه داد: اجرای سرود بچه های مسجد، برنامه تئاتر، نورافشانی و... از جمله عناوین برنامه های این آیین جشن و سرور بود که با استقبال بی نظیر خانواده همراه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به راه اندازی موکب پذیرایی «حضرت زهرا (س)» به همت بچه های مسجد، عنوان کرد: این موکب در خیابان مجاور کانون و توسط بچه های مسجد برپا و پذیرای شهروندان و سرنشینان خودروهای عبوری با شیرینی و شربت بود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده از این مراسم، برگزاری جشن روز عید سعید غدیر خم در محوطه و فضای باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

پایان پیام/ 691