برپایی موکب شادیانه در کانون «شهید رکنی» شیراز

برپایی موکب شادیانه در کانون «شهید رکنی» شیراز

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» مسجد «ابوالفضل (ع)» شیراز، گفت: برپایی موکب شادیانه عید سعید غدیر خم یکی از برنامه های این کانون است که روز چهارشنبه ششم و پنج شنبه هفتم مرداد ماه برپا شده و می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» مسجد «ابوالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» پشت باغ «جنت» شیراز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برپایی موکب شادیانه عید سعید غدیر خم یکی از برنامه های این کانون است که روز چهارشنبه ششم و پنج شنبه هفتم مرداد ماه برپا شده و می شود.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» مسجد «ابوالفضل (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که موکب شادیانه در خیابان «شهید خادم صادق» برپاست، افزود: مردم عزیز به منظور مشارکت در جشن و یا تحویل شیرینی، شکلات، عرقیات، شکر، لیوان و بادکنک برای هدیه به کودکان به شماره 09054361051 تماس حاصل کنند.

وی افزود: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» و با همکاری پایگاه مقاومت «امام خامنه ای (مدظله العالی)» مسجد «ابوالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» پشت باغ «جنت» برپا شده است.

 

پایان پیام/ 130