استمرار کمک های مومنانه در مساجد استان زنجان

استمرار کمک های مومنانه در مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
از زمان شیوع ویروس کرونا، بچه های مساجد به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان لبیک گفته و با تهیه بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان دست یاری به سوی آنان دراز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، از زمان شیوع ویروس کرونا، بچه های مساجد به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان لبیک گفته و با تهیه بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان دست یاری به سوی آنان دراز کردند.

 

به همین منظور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر هیدج علاوه بر تهیه بسته های معیشتی یک هزار پرس غذای نذری به عنوان اطعام غدیر تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

اقلام مورد نیاز برای پخت غذای نذری از محل کمک های خیرین و مشارکت اصحاب مسجد تهیه شد.

 

همچنین در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ابهر کمک های مومنانه از زمان شیوع ویروس کرونا آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

 

بچه های این مسجد 150 بسته مواد غذایی را با همکاری مرکز نورالامین مسجد صاحب الزمان(عج) ابهر تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

در مسجد علمدار کربلای شهر قیدار نیز 100 بسته مواد غذایی با همکاری خیرین و گروه های جهادی مسجد تهیه و در بین خانواده های نیازمند شهر و روستای قیدار توزیع شد.

 

بسته های غذایی تهیه شده با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان از قبل شناسایی شده قرار گرفت.

از دیگر کمک های مومنانه در سطح مساجد استان زنجان توزیع بسته های گوشت قربانی از طریق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است که تاکنون در 6 مرحله به اجرا درآمده است.

 

بسته های گوشت قربانی از سوی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا و از طریق کانون های مساجد استان زنجان در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

 

پایان پیام/ 73