۲۹۰ بسته گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون «منتظران نور» توزیع شد

۲۹۰ بسته گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون «منتظران نور» توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
نیکجو گفت: با اجرای طرح «نذر قربانی» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم تعداد ۲۹۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» که تا کنون در چند مرحله به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به اجرا در آمده با هدف کمک و حمایت از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در این طرح همزمان با ایام دهه امامت و ولایت با همکاری خیران و نیکوکاران تعداد 6 رأس گوسفند خریداری و ذبح شده است.

 

وی بیان کرد: بسته های گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت در شهر جهرم و برخی روستاها توزیع شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در ایام دهه ولایت و امامت برنامه های متعددی در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: توزیع شیرینی و شکلات، توزیع بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم میان خانواده های نیازمند و محروم روستایی و شهری از جمله برنامه های این کانون فرهنگی وهنری در ایام دهه امامت و ولایت بوده است.

 

وی با قدردانی از خیران و نیکوکاران برای اجرای این برنامه ها، عنوان کرد: جمع کل هزینه ها که توسط خیرین نماز گزار و نیکوکاران برای اجرای این برنامه ها جمع آوری شده مبلغ ۴۸میلیون تومان بوده است.

 

پایان پیام/ 691