مروری بر اخبار کوتاه مساجد زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
برگزاری سه شنبه های مهدوی، راه اندازی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و تکریم خانواده و تربیت فاطمی عناوین اخبار کوتاه مساجد زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،  سه شنبه های مهدوی حرکتی خودجوش و اجتماعی است تا غیبت امام عصر(عج) برای مردم یادآوری شود تا بتوان با دعا و طلب بخشش از گناهان، زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

 

در این طرح که در بیشتر مساجد استان زنجان اجرا می شود، تلاش شده تا سبک زندگی اسلامی برای اقشار مختلف تبیین شود و با معرفی ویژگی منتظران ظهور، جوانان را مشتاق حرکت در این مسیر کند.

به همین منظور طرح سه شنبه های مهدوی با اجرای مسابقه قرآن بین کودکان و اهدای جایزه در مسجد جوادالائمه(ع) پونک زنجان برگزار شد.

 

مشابه همین طرح به مناسبت روز مباهله(تکریم خانواده و تربیت فاطمی) باسخنرانی حجت الاسلام محبی با حضور حلقه های نوجوان و جوان در مسجد حسینیه بیسیم زنجان برگزار شد.

بچه های مسجد حسینیه اعظم زنجان نیز روزهای سه شنبه هر هفته در پیاده راه سبزه میدان طرح سه شنبه های مهدوی را با اجرای برنامه های متنوع و توزیع بسته های فرهنگی اجرا می کنند.

 

همچنین در مسجد حسینیه اعظم زنجان پویش جلسات خانگی قرآن کریم استان زنجان، با حضور دبیر جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) کشور، هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان و جمعی از فعالان قرآنی  با محوریت حسینیه اعظم زنجان و با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان زنجان ،در حسینیه اعظم زنجان راه‌اندازی شد.

پایان پیام/ 693