برپایی نمایشگاه شمیم حسینی در مسجد باب الحوائج (ع)/ اتخاذ تدابیر ویژه برای سلامتی سوگواران

برپایی نمایشگاه شمیم حسینی در مسجد باب الحوائج (ع)/ اتخاذ تدابیر ویژه برای سلامتی سوگواران

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام میرصانع با بیان اینکه همه تدابیر لازم برای حفظ جان مردم در عزاداری ماه محرم دیده شده است، گفت: نمایشگاه شمیم حسینی از شب اول محرم تا شب هفدهم حرم در فضای باز مسجد باب الحوائج (ع) برپا می‌شود.

حجت الاسلام «سید طالب میرصانع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه صدور مجوز برگزاری مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر از سوی دستگاه های مربوطه اقدام بسیار بجا و شایسته ای است، اظهار کرد: مجالس حسینی باید بدون هیچ قید و شرطی در کشور برگزار شود البته رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری است و قطعا همه مسجدی ها در انجام آن همت لازم را دارند.

 

امام جماعت مسجد باب الحوائج (ع) (واقع در تهران، محله وحیدیه) گفت: این مسجد نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با تلاش اعضای هیئت امنا، بسیجیان و خادم پرتلاش خود مراسم عزاداری امام حسین (ع) را با رعایت حفظ جان و سلامتی مردم برگزار می کند.

 

وی افزود: نمایشگاه شمیم حسینی از شب اول محرم تا شب هفدهم حرم در فضای باز مسجد باب الحوائج (ع) برپا می شود.

 

میرصانع ادامه داد: این مراسم شامل بخش های مختلفی همچون توزیع کتاب های مرتبط با قیام عاشورا، فروش بسته های فرهنگی و بهداشتی با تخفیف ویژه و پخش کلیپ ها و نوحه های مذهبی است.

 

وی با بیان اینکه شش دهه عزاداری در ماه های محرم و صفر همچون سال های گذشته در مسجد باب الحوائج (ع) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تمام تدابیر لازم برای حفظ جان و سلامتی مردم در حین برگزاری این مراسم ها دیده شده است و به همین منظور هزاران بسته بهداشتی تهیه شده است که در ماه های محرم و صفر میان نمازگزاران توزیع خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/ 397