طرح «خشت های بهشتی» در مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد زنجان اجرا می شود

طرح «خشت های بهشتی» در مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای اتمام نمای بیرونی مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد در قالب طرح«خشت های بهشتی» به صورت ۱۵ هزار سهم ۱۰ هزار تومانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام رضا(ع) منطقه اسلام آباد زنجان در سال 57  و در مساحت 500 مترمربع به همت خیرین ساخته شده و در طول این سال ها مرمت و بازسازی شده است، سال گذشته تجدید بنای این مسجد با همت بچه های مسجد و با کار جهادی آغاز شد.

این مسجد دارای شبستان خواهران، پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی و هنری افق و کتابخانه ای با 6 هزار جلد کتاب است.

 

این مسجد از زمان ساخت تاکنون از محل کمک های خیرین و مردم محله تجدید بنا شده است در حال حاضر هم بازسازی داخل مسجد رو به اتمام است و قرار شده نمای مسجد هم مرمت شود.

بچه های مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد برای کاهش هزینه های مربوط به تعمیرات مسجد، آستین ها را بالا زده و هریک در کارهای تخصصی مانند گچ کاری، سیم کشی، کاشی کاری و ... در قالب چهار گروه جهادی سه نفره فعالیت می کنند.

 

به دلیل همراهی خیرین و اهالی در اتمام نمای بیرونی مسجد، طرحی با عنوان خشت های بهشتی توسط اصحاب مسجد به اجرا درآمده است که 15 هزار سهم 10 هزار تومانی برای مشارکت عموم در تجدید بنای این مسجد پیش بینی شده است.

از اینرو علاقمندان برای مشارکت در این کار خداپسندانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037991899997385 و یا شماره حساب 0112224890007 نزد بانک ملی به حساب مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد زنجان واریز کنند.

 

همچنین در آستانه محرم حسینی، بچه های این مسجد فضاسازی داخلی مسجد را با سیاهپوش کردن مسجد و نصب پرچم های مزین به نام سالار شهیدان آغاز کرده اند.

به همین منظور در دهه اول ماه محرم ویژه برنامه عزاداری و سوگواری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد اجرا خواهد شد.

 

در این دهه مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام غفاری و مداحلی رحیم تاران، بهزاد حیدری، مهدی سرویان و مهدی امیران از دوشنبه شب اول تا شب دوازدهم محرم ساعت 21 برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 73