میزبانی کانون «پیمان غدیر» از عزاداران حسینی در دهه اول محرم

میزبانی کانون «پیمان غدیر» از عزاداران حسینی در دهه اول محرم

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
پاشه از برگزاری آیین های سوگواری دهه نخست محرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم امسال نیز میزبان سوگواران حسینی در عزاداری دهه نخست محرم هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: اقامه عزاداری سیدالشهدا (ع) در این کانون فرهنگی و هنری از روز دوشنبه 18 مرداد آغاز و بچه های مسجد در غم و اندوه مصیبت خاندان سید الشهدا (ع) به سوگواری می پردازند.

 

وی بیان کرد: این آیین از ساعت 21 با سخنرانی حجت الاسلام «محمدرضا حسینی» کارشناس اداره تبلیغات اسلامی جهرم آغاز و با روضه خوانی و مرثیه سرایی حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» ادامه پیدا می کند.

 

پاشه با اشاره به اینکه مراسم دهه اول محرم در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به مدت 11 شب برگزار می شود از عموم شهروندان برای شرکت در این آیین ها دعوت کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه و فراگیر شدن ویروس کرونا از عموم عزاداران می خواهیم علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برای زدودن هر چه زودتر این بیماری در جامعه دست به دعا بردارند.

پایان پیام/ 691