«لذت عبادت و بندگی» موضوع سخنرانی دهه اول محرم در کانون «انصارالحجه» جهرم

«لذت عبادت و بندگی» موضوع سخنرانی دهه اول محرم در کانون «انصارالحجه» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بهروزی گفت: آیین سوگواری و عزاداری دهه اول محرم با موضوع «لذت عبادت و بندگی» در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرارسیدن ایام محرم امام حسین (ع)، گفت: ویژه برنامه دهه اول محرم، با برگزاری مراسم سخنرانی و سینه زنی در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: سخنران این مراسم همچون سال های گذشته در دهه نخست محرم، حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» مسئول دفتر امام جمعه جهرم است که امسال موضوع سخنرانی خود را «لذت عبادت و بندگی؛ پاسخ به شبهات و مسائل روز» قرار داده است.

 

وی بیان کرد: همچنین عطایی، بشارتی، ذاکری و قناعت پیشه نیز از ذاکرانی هستند که در این دهه به مرثیه خوانی و روضه خوانی می پردازند.

 

بهروزی عنوان کرد: برنامه های این دهه از شب اول محرم به مدت 11 شب از ساعت 21 و 30 دقیقه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی در پایان خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در این مراسم ها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد.

پایان پیام/ 691