قدردانی مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی از نقش موثر خبرگزاری شبستان در اطلاع رسانی

قدردانی مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی از نقش موثر خبرگزاری شبستان در اطلاع رسانی

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از نقش موثر و سازنده خبرگزاری شبستان استان در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار مجازی با خبرگزاری شبستان، ضمن عرض خداقوت، روز خبرنگار را به همکاران این رسانه تبریک گفت.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به ویژه شهید صارمی و سردار شهید ناصری اظهار داشت: مجموعه خبرگزاری شبستان با وجود همه سختی ها و کمبودها، حضور فعالی در عرصه رسانه ای استان دارد.

 

وی با بیان این که بخشی از ساختار رسانه ای این خبرگزاری به بدنه مسجد و فعالیت های مختلف این حوزه برمی‌گردد، یادآور شد: نگاه تخصصی و نیاز گسترده اطلاع رسانی این حوزه اهمیت کار شما را بیش از پیش نشان می دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به قرار گرفتن در موج پنجم بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شد که برای دومین سال متوالی، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به صورت مجازی برگزار شود.

 

وی همچنین از فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در بحث کمک‌ های مومنانه قدردانی کرد.

 

همچنین حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با تقدیر از فعالیت مبتنی بر اخلاق خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی گفت: این موضوع به عنوان یک منشور کاری سرلوحه امور خبرنگاران شبستان قرار دارد.

 

 

پایان پیام/ 70